Friday, February 28, 2014

best friend aireen

Tahun ni Aireen masih lagi study kat sekolah lama dia. Kindergarden Little Dolphine a.k.a Tadika Lumba-lumba. So far aku rasa sekolah ni ok. Tahun ni Aireen akan start blaja mandarin. Aku pernah gak tanya-tanya kat teacher dia macam mana nak blaja Mandarin sebab aku n mr suami x reti sepatah apa pun. Tapi teacher dia cakap sebelum ni pun ada gak student yang family takder basic Mandarin tapi boleh jer follow. Atas student katanya. Tapi lebih baik kalau Aireen ada adik katanya. Sebab nanti kat rumah dia boleh main cikgu-cikgu. Dalam pada masa yang sama dia akan refresh balik apa yang dia blaja kat sekolah. Banyak betulnya apa yang teacher dia cakap. Tapi nak buat macam mana belum ada rezeki lagi untuk Aireen ada adik.

Kat sekolah, Aireen ada bestfriend. Ni kawan dia dari tahun lepas. Teacher pun cakap Aireen kawan ngan Dilasyafikah ni jer. Kalau aku tanya pun dia akan dia kawan ngan Dila jer kat school. Hari tu masa 1st day sekolah tahun aku pun melepak ngan diaorg berdua kat sekolah. Sementara nak settlekan urusan bayar itu dan ini. Bila aku tngk kat nama tag Dila rupanya dia lahir sama ngan bestday Encik Suami. 14 February. Emm..patot pun Aireen leh kawan ngan Dila . Agaknya lah kan..kimia diaorg kuat. Hidup aku dikelilingi oleh insan-insan yang lahir bulan Februari jer lately nih. Emm..oklah tu. Bulan kasih sayang kata orang. Peace no war....

Terlupa plak tahun ni Aireen dah start pakai proper uniform. .syiok ler..sebab perasan macam pincess katanya...
Dila & Aireen

cepatnya besar anak mama

jeng jeng jeng...muka perasan pincess

No comments:

Post a Comment

countdown...

countdown...

www.google.com