Tuesday, August 23, 2011

rahsia tau...

salam kegemilangan.salam ceria dan salam bahagia.moga suma kita bahagia-bahagia jer selalu.kalo tak bahagia pun buat-buatlah macam bahagia.kalo nak cakap kat orang sekeliling kita tak bahagia nanti banyak pula soalan yang nak kena jawap.kenapa tak bahagia...ada apa???betul tak?

"rahsia  tau. aku bagitahu kat kau sorang jer.jangan bagitahu kat sesiapa plak". aku kalo orang cakap macam tu kat aku, aku rasa macam satu beban plak atas kepala aku. mana tak nya..nak pegang amanah ni. tak boleh bagitahu sesiapa.kita ni pulak kadang-kadang bila ada info terkini ni macam mudah pulak nak terbagitahu kat orang. maklumlah suka berkongsi maklumat lah katakan.

rahsia kalo ikut kamus maknanya sulit. confidential bak kata orang puteh. jadi ada ker makna perkataan "rahsia" tu bila kita dah bercerita hal yang kononya rahsia itu kepada lebih dari seorang???ada ker value "rahsia" tu lagi bila dah ramai orang tahu??tepuk dada tanyalah selera....(emm..selera aku time ni macam nak makan steamboat.wek..wek..wek...)






No comments:

Post a Comment

countdown...

countdown...

www.google.com