Monday, May 23, 2011

kalaulah....

kalaulah aku boleh pilih siapa yang jadi teman hidup aku....

kompom aku pilih mamat nie...

suka dia sebab dia smart, lucu, end-sem of coz


atau mamat nie..

 yang ni aku suka sebab dia chinese.memang aku dari azali g nak carik pakwe chinese.pernah ler melekat dulu.tapi x der jodoh.nak wak mcm mana. percaya atau tidak...x-bf aku dulu ada iras-iras dia nie TAPI part rambut jer lah.


mamat nie pun ok gaks...
  dia nie aku suka sebab muka ala-ala brutal. ala-ala ganas.huh kalo aku merajuk senang jer kot dia nak dukung-dukung aku .best nye...


emm..ini lagi OK untuk diambil jadi couple.
hansome, berilmu, beriman, muka ala-ala suami yang baik, bertanggungjawap, bapa yang penyayang huwaaahhh...bnyk nye aku suka tentang dia....


TAPI 
yang paling aku berkenan adalah...jeng..jeng..jeng...

pujaan hatiku...huahauhauhauahua En SUAMI terchenta!!

3 comments:

  1. Segak dah SUAMI terchenta tuh. Tapi lebih segak kalau take de roko di jari...

    ReplyDelete
  2. hahahaha.....ending tu tak tahan tu!

    ReplyDelete
  3. alamak, xbotak and xda muscle2 la cat..... xbley jadik cm van diesel...

    ReplyDelete

countdown...

countdown...

www.google.com