Wednesday, January 16, 2013

2nd artwork

9 January 2013

Hari ni Aireen balik dari school bawak ole-ole lagi.. Aku suka sangat kalo Aireen bawak artwork dia. Macam best. Lagipun aku memang suka buat art nie. Cuma sekarang ni masalah kekangan masa n kekangan assistant yang terlebih terrer dari aku (emm..si Aireen ler tue...tangan dia lagi pantas dari aku kalo bab mengacau nie..) tu lah reason nya kenapa dah lama aku tak buat dah kerja-kerja kraf nie.


Hari ni dia bawak rama-rama. Aku rasa dia cuma letak tompok-tompok yang kaler hijau tu kot. Takkan lah dia yang lipat-lipat wire tue. Tapi kalo memang betul dia yang lipat-lipat wire tu mamang giler aku kagum ngan anak aku . Hahahaha....


Tapi perasan tak dah dua artwork dia..dia akan guna kaler hijau. Ker teacher dia tu sediakan kaler tu jer kat budak-budak tue... ntah lah....

No comments:

Post a Comment

countdown...

countdown...

www.google.com