Friday, July 29, 2011

tengah JK

2-3 hari ni aku macam JK sikit bila aku tengok  blog aku.banyak benda yang aku nak cerita, tapi bila dah tengok susun atur blog aku tak cantek g aku pun terus JK. emm....kadang-kadang baru aku sedar ngaper aku dulu sekolah tak sampai masuk U. sebabnya aku mudah bosan kalo buat sesuatu benda.  maksudnya...kalo aku masok U, kompom ler banyak assignment yang kena buat. n yang pastinya kompom aku akan buat assignment aku sekadar cukup-cukup makan jer. emm..malas nya aku...heheheh.jangan si aireen tu ikut perangai aku sudah. belajar rajin-rajin yek een. nanti mama beli biskut ikan g.hauhaua....                                                     
entry ni sajer jer aku post sebab dah lama tak post entri baru. agak dongki ngan member sorang yang slau hupdate blog dia.....hehehe

No comments:

Post a Comment

countdown...

countdown...

www.google.com