Tuesday, August 30, 2016

Jangan macam itu kawan...

Kawan...ada macam-macam jenis kawan...Hari ni nak cerita pasal perangai manusia yang kadang-kadang aku rasa macam ntah ap-apa ntah...

1. Suka tanya pendapat orang tapi endingnya pendapat dia gak betul
Aku paling benci orang yang macam ni. Dia mintak nasihat. Bila kita dah bagi nasihat banyak pulak alasan dia. Buat penat mulut aku je bercakap. Penat tau bercakap.Sampai kering-kering air liur bercakap ngan dia. Nasihat yang kita bagi ada jer alasannya.

2. Suka mintak pujian orang
Kawan jenis ni walaupun kita kawan baik ngan dia tapi apa-apa benda yang best yang happy dia akan ingat kawan lain. Waiema kawan yang dia ingat tu bukan kawan yang ada sama ngan dia time susah. Kawan yang dia ingat tu cuma ada ngan dia time dia senang je. Tak paham ek meh aku bagi contoh.
Kalau time biasa-biasa kita nilah yang dia cari untuk g bekpes sama-sama, makan tgh sama-sama. Tapi cuma makan kat cafe opis je. Cuba kalau ada time tiba-tiba dia nak makan kat Johnnys ke makan kat Sushi King ke dia boleh  ajak orang lain plak. Pergi diam-diam plak tu. Sepatah kata pun tak cakap dia g makan ngan si anu tu dia g ngan si anu ni.

Oklah setakat ni je otak leh generate jenis kawan. Nanti dah dapat idea baru nanti updating balik

No comments:

Post a Comment

countdown...

countdown...

www.google.com