Wednesday, March 7, 2012

farewell aku kat opis lama

5 Mac 2012 hari tu  opis lama dengan baek hatinya buat jamuan farewell untuk aku. harus kot buat farewell untuk aku. takkan orang lain yang duduk kat situ 2-3 bulan bila kena tukar ada farewell takkan aku yang dah memeram kat situ 5 tawun tak buat farewell.
Aku dah posting kat tempat baru dah nak masuk sebulan dah, so bila majlis ni dibuat aku punya perasaan sedih tu dah tak ada.
Masa mula-mula dapat surat posting dulu aku agak "panas". huahuaha. tapi sekarang bila dah duduk tempat baru kena balajar benda baru aku bersyukur sangat sebab kena tukar ke tempat lain. sekurang-kurangnya rasa diri dihargai bila diberi peluang untuk buat kerja-kerja penting. takderlah kerja aku setakat tolak troli, angkat buku ngan angkat kotak. tapi kot hanya itu kemahiran aku yang terserlah kat tempat lama...
bila ditempat baru lain pulak ragam manusia yang kita kena tempuh. tapi aku layan jer n korang pun silalah layan gambar masa majlis berlansung. 



ini kek untuk majlis. walupun yang segiempat tu nampak macam tak best, AKAN TETAPI  ...
rasanya sedaaapPPP ye..

yang diraikan bagi ucapan

dapat hadiah...baek punya....

acara potong kek sedapp 
gambar makanan lupa pulak nak ambik. end of story

No comments:

Post a Comment

countdown...

countdown...

www.google.com