Monday, January 23, 2012

encik suami 1st outing for 2012

wah...perkataan outing  tu bunyik nya macam en suami ni g makan angin plak. hari ni 23 Januari 2012, 1st outstation  untuk encik suami pada tahun naga ni. kali ni dia kena g Perak. Yerlah..kan nak buat sambutan rumah terbuka Tahun Baru Cina kat sana.
aku macam biasalah kalo encik suami nak g outstation mesti sibuk gak nak buat bekal kat dia. emm...isteri solehah lah katakan.huanahuanauhaua....geli plak ketiak aku. tapi memang itu adalah rutin aku kalo encik suami nak g outstation selain daripada kena kemas beg baju ngan beg peralatan kecantikan dia (emm..beg sabun + shampoo+ubat gigi dia ler..)kira kalo aku malas gila pun...boleh kata 2/10 lah aku miss buat bekal.rajin tak aku???mesti korang rasa macam kagum yang amat kat aku kan...
selalunya inilah bekal yang aku sediakan untuk encik suami.......
air kosong


roti gardenia..sungguh enak dimakan begitu saja...lalalala














dan of coz my specialities .............................                                                          


kek lumut...fav encik suami.sebab kek ni jer yang aku buat memang tak pernah tak sedap.....

No comments:

Post a Comment

countdown...

countdown...

www.google.com